גלריה לאומנות וציורי שמן הגלריה של ג'ודי

עדיין מתלבט בבחירת ציורים המתאימים עבורך?
השאר כאן פרטים ונחזור אליך לסייע בבחירת ציורים

    ציורים איכותיים – טיפים

    בפוסט הזה, תגלו טיפים מיוחדים בנושא ציורים.

    1. טיפ ראשון. לפעמים אנחנו מנסים לפתוח צבע שמן שהתייבש אז, בחנות לחומרי בניין תיקנו פלייר בגודל הפקק של שפורפרת צבע השמן ותפתחו את הפקק עם הפלייר.

    כדאי לקחת את שפורפרת צבע השמן אתכם לחנות כדי לדעת איזה גודל של פלייר יתאים, כי יש צבעים גדולים ויש גם קטנים. ויש גם פליירים גדולים ופליירים קטנים.

    כדאי להתרגל לנקות את הצבעים. למרוח בתוך הפקק עם קיסם אוזניים מעט טרמפנטין ומסביב לפתח של הצבע למרוח שמן זית זה יעזור לפקק להיפתח בקלות.

    2. טיפ שני. כשאני מציירת ציורים שצריך דיוק כמו ציורים של אנשים או בעלי חיים  אני משתמשת בסרגל, מגדלת, ומחשבון  לעשות את כל החישובים.

    צריך להכפיל את כל נושא התמונה  תמיד באותו מספר שהחלטנו שאנחנו מגדילים אם למשל החלטנו להגדיל בשלוש אז מכפילים את העין בשלוש.  הפה בשלוש, המצח בשלוש, וככה כל התמונה תוכפל בשלוש כדי שתהייה פרופורציה.

    3. טיפ שלישי. אם נשאר צבע שמן בשפופרת ואי אפשר להוציא עוד. אז תלכו לבית מרקחת יש שם מכשיר קטן שעשוי מפלסטיק והוא סוחט משחת שיניים שנשארה תקועה בפנים. עם  המכשיר הזה אפשר לסחוט את הצבע מהשפופרת.

    תכניסו את הפלסטיק הזה לצבע שמן ותסחטו את הצבע.

    4. טיפ רביעי. אם רוצים למרוח ורניש שמן לקה מיוחדת לתמונה כדי שתהייה מבריקה כדאי להמתין לפחות חצי שנה כי אחרת כל התמונה תמרח.

    לנקות היטב את התמונה מאבק לקנות מברשת מתאימה לשאול את בעל החנות.

    אם מרססים בורניש כדאי ממרחק של שלושים ס”מ כשהתמונה שוכבת על הרצפה ואם משתמשים בשמן ורניש התמונה צריכה להיות שוכבת על הרצפה ושיהיה אור יום בבית להיזהר לא למרוח הרבה שמן ורניש שלא יוצרו פסים מהמברשת.

    עוד בנושא

    חברות שיווק וקידום חברות שיווק וקידום
    Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support